1402-09-22 11:21
472
0
87876
رئیس مجمع عالی بسیج گلستان:

مماشات مسئولان، هتاکان را جری‌تر می‌کند

رئیس مجمع عالی بسیج گلستان در پی توهین بانوی کشف حجاب‌کننده به بانوی محجبه گرگانی واکنش نشان داد و گفت: مماشات مسئولان، هتاکان را جری‌تر می‌کند.

علی‌اصغر تناور امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در پی درگیری و توهین بانوی کشف حجاب‌کننده به بانوی محجبه گرگانی ضمن تاکید بر حمایت قضایی از آمران به معروف در جامعه اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست و حفظ ارزش‌های اسلامی وظیفه همه است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گلستان افزود: امروز موضوع عفاف و حجاب یک فریضه مهم در جامعه اسلامی است قطعا کوتاهی نسبت به این تعرض به هر شکل ممکن محکوم است

تناور با تاکید بر اینکه با قوانین فعلی می‌توان با متخلفان برخورد کرد، گفت: امیدواریم کسانی که مسئول هستند در زمینه حفظ ارزش‌ها از جمله عفاف و حجاب وظیفه خودشان را خوب انجام دهند تا کسانی که به دنبال ایجاد مشکل در جامعه هستند با آنها برخورد قاطع صورت بگیرد.

وی توجه هر چه بیشتر مسئله بسیار مهم عفاف و حجاب را در جامعه مهم خواند و گفت: کوتاهی مسئولان و مماشات با هتاکان به حجاب و عفاف عمومی این افراد را جری‌تر خواهد کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گلستان در پی درگیری و توهین بانوی کشف حجاب‌کننده به بانوی محجبه گرگانی ضمن تاکید بر حمایت قضایی از آمران به معروف در جامعه گفت: مماشات مسئولان، هتاکان را جری‌تر می‌کند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.